Sunday, June 17, 2012

Testimonial



Assalamualaikum wbt

Saya mula menggunakan produk Shaklee pada bulan Ogos 2011.

Seperti kebanyakan orang yang pesimis dengan produk kesihatan, saya juga agak skeptikal apabila disyorkan untuk mencuba produk Shaklee.Namun semuanya berubah apabila saya melahirkan anak kedua.

Bapa saya telah dijangkiti kuman dan koma selama 5 hari sewaktu bayi kedua saya baru berusia 2 minggu. Saya tidak berpantang dengan baik kerana kebanyakan waktu dihabiskan di hospital bersama ahli keluarga.Tekanan dan emosi yang terganggu menyebabkan hasil pam dan susu tidak sebanyak yang sepatutnya.

Saya disyorkan mencuba Set Breastfeeding oleh seorang rakan. Kerana sikap skeptikal dan harga Shaklee yang murah, saya hanya mengambil produk percubaan (Trial Set). Namun, setelah hasilnya diperolehi, ternyata Shaklee adalah supplement yang membantu saya. Dalam masa beberapa minggu sahaja, stok EBM saya melebihi 700oz!

Saya terus menggunakan produk Shaklee sejak dari itu.

Anda bila lagi?

Dapatkan produk Shaklee anda sekarang! Emailkan tempahan di uwa_chomey@yahoo.com atau SMS di talian 019 - 555 8027


0 comments:

Post a Comment

salwasaleh.com